Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{nowplay.song.artist}} Album Art Ke Udara

{{nowplay.song.track}}

{{nowplay.song.artist}}

Album Art Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{currentshow.name}} {{currentshow.name}} Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

HITZ Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

Kuali Gegar

2 Cara Sukat Kuantiti Spaghetti

Lepas ni takdelah terlebih terkurang bila sediakan hidangan kan?
12 Sep 2021, 03:30 PM

macam mana nak sukat kuantiti spaghetti?

Kredit: artijazz & valeria_aksakova/Freepik

Siapa yang tak suka makan spaghetti kan? Sekali-sekala nak jugak merasa makanan khas orang Itali ni yang berbentuk silinder dan tebal di bahagian tengah.

Ia juga lebih nipis daripada bucatini. Biasanya spaghetti yang klasik ialah meatball, tapi korang yang bosan dengan meatball juga ada pilihan untuk try spaghetti udang pesto.

Kalau makan kat restoran selalunya spaghetti agak mahal, so apa kata korang cuba masak sendiri kat rumah pulak? Senang je tau! dalam 15-20 minit dah siap! Selalu orang pro guna penyukat spaghetti, tapi lecehlah nak kena keluar beli atau tunggu berhari-hari kalau beli online.

So korang boleh je genggam spaghetti sebanyak yang mungkin di tangan, dan masukkan spaghetti tu ke dalam sebuah botol plastik kosong, macam ni caranya:

Haa, senang gila kan? Bolehlah try lepas ni!

Filled Under :


*Kami mempunyai hak untuk memadamkan komen yang menyentuh sensitiviti/tidak bersesuaian.

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}