Ke Udara

{{nowplay.song.artist}}

{{nowplay.song.track}}

Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{nowplay.song.artist}} Album Art Ke Udara

{{nowplay.song.track}}

{{nowplay.song.artist}}

Album Art Ke Udara

GEGAR

Permata Pantai Timur

{{currentshow.name}} {{currentshow.name}} Segmen Terkini

{{currentshow.name}}

{{currentshow.description}}

HITZ Segmen Terkini

GEGAR

Permata Pantai Timur

Kuali Gegar

Peminat Spaghetti, Ni Cara Mudah Untuk Sukat Kuantiti Spaghetti

Yang kurang mahir dalam memasak pun boleh buat.
05 Mar 2021, 10:12 AM
peminat spaghetti, ni cara mudah untuk sukat kuantiti spaghetti
Kredit: valeria_aksakova/Freepik


Siapa yang tak suka makan spaghetti kan? Sekali-sekala nak jugak merasa makanan khas orang Itali ni yang berbentuk silinder dan tebal di bahagian tengah.

Ia juga lebih nipis daripada bucatini. Biasanya spaghetti yang klasik ialah meatball, tapi anda yang bosan dengan meatball juga ada pilihan untuk try spaghetti udang pesto.

Kalau makan kat restoran selalunya spaghetti agak mahal, jadi apa kata anda cuba masak sendiri kat rumah pulak? Senang je tau! dalam 15-20 minit dah siap! Selalu orang pro guna penyukat spaghetti, tapi lecehlah nak kena keluar beli atau tunggu berhari-hari kalau beli online.

Jadi anda boleh je genggam spaghetti sebanyak yang mungkin di tangan, dan masukkan spaghetti tu ke dalam sebuah botol plastik kosong, macam ni caranya:


Haa, mudah je kan? Bolehlah cuba lepas ni!
 

Filled Under :


*Kami mempunyai hak untuk memadamkan komen yang menyentuh sensitiviti/tidak bersesuaian.

Menarik

  • {{related.category}}

    {{related.name}}

     {{related.DocumentPublishFrom | date:"dd MMMM yyyy h:mma"}}